پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ستاد تنظیم بازار این استان نرخ هر کیلوگرم گوشت مرغ را برای مصرف کنندگان ۲۴ هزار تومان تصویب کرد...
کد خبر: ۸۳۹۱۷
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ستاد تنظیم بازار این استان نرخ هر کیلوگرم گوشت مرغ را برای مصرف کنندگان ۲۴ هزار تومان تصویب کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد جهانگیرلو اعلام کرد: عامل افزایش قیمت مرغ در استان بوشهر در دو روز گذشته نبود کشتار بود که یکی از عوامل اصلی آن بالاتر بودن قیمت مرغ زنده در استان‌های همجوار نسبت به بوشهر است که باعث شد تا تولیدکنندگان مرغ‌های زنده را به کشتارگاه‌های استان‌های همجوار بفروشند و کشتارگاه‌های استان بوشهر با مشکل روبرو شوند.

وی یادآور شد: تا دو روز گذشته قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان بوشهر برای تحویل مرغ زنده به کشتارگاه‌ها هر کیلو ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان و گوشت مرغ برای مصرف کننده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود و مرغداران اجازه داشتند تنها ۵۰ درصد از مرغ خود را به خارج از این استان ارسال کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: پیش‌بینی می‌شود با تعیین قیمت جدید تحویل مرغ زنده (۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان) به کشتارگاه‌ها و با قیمت ۲۴ هزار تومان برای مصرف کننده که در جلسه ستاد تنظیم بازار استانی صبح امروز مصوب شد، مرغداران محصول خود را به موقع به کشتارگاه‌ها تحویل دهند تا مساله کمبود و افزایش قیمت مرغ در مراکز فروش استان حل شود.

جهانگیرلو گفت: میانگین کشتار شبانه مرغ در استان بوشهر ۱۵۰ تن است که ۷۰ تن در این استان مصرف می‌شود و ۸۰ تن مازاد بر مصرف استان است.

قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور برای مرغ زنده به ازای هر کیلو ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان و برای مصرف کننده به ازای هر کیلو ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر