پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۹۸۴
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: در آیینی به میزبانی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با عنوان راویان بالندگی از دو شاعر هم استانی علی هوشمند و اسکندر احمدنیا تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: شاعران بسیاری در استان، در حوزه سرودن شعر انقلابی فعالیت دارند شاعرانی که با ژرف نگری به جریان انقلابی ایران و شناخت استراتژی دشمنانی که به دنبال براندازی نظام و تبلیغ اسلام حراسی هستند با اشعار خود از انقلاب حمایت می‌کنند.

سید علی هاشمی با گرامیداشت یاد شعرای شعرانقلابی استان، چون هاشمی زاده و عمرانی افزود: برای ارج نهادن به مقام شاعران در استان بوشهر، هر سه سه شنبه شب، محفل ادبی شعر آفتاب از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار و در فضای مجازی با مخاطبان به اشتراک گذاشته می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم گفت:در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که پیشینیان درس‌های انسان سازی به ما آموختند و یاد گرفتیم که در این راه ثابت قدم باشیم.

سرهنگ غریبی اضافه کرد: سرمایه اصلی هر کشور، نیروی انسانی آن است. نیرویی که همراه با علم، ادب و اخلاق باشد و شاعران و نویسندگان ادبیات انقلابی اینگونه اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر