پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۰۰۱
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم زیباسازی چهره شهر بوشهر تاکید کرد و گفت: با کاغذبازی کاری پیش نمی‌رود و طرح‌ها باید به سرعت اجرایی شوند.

به گزارش فکرشهر، مهرداد ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌ها در استان بوشهر صورت گرفته و سعی شده تا سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی در استان افزایش یابد.

وی ساخت و بهره‌برداری از بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر در مدت سه سال را یک رکورد دانست و خاطرنشان کرد: چنین بیمارستان‌هایی معمولاً در مدت زمان حدود ۱۰ سال ساخته می‌شوند که در بوشهر طی حدود سه سال ساخته شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر بر تلاش همه مسئولان برای ارائه بهترین خدمات به مردم تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند.

با کسی تعارف نداریم

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مورد مطالبه مردم باید در کوتاه‌ترین زمان و ارزان تمام شود تصریح کرد: بر سر منافع مردم با هیچ کسی تعارف نمی‌کنیم و انتظار داریم بهترین خدمات در سریع‌ترین زمان به مردم ارائه شود.

ستوده با تاکید بر لزوم کاهش بروکراسی‌های اداری برای اجرای پروژه‌ها اضافه کرد: شهر بوشهر چشم و پیشانی این استان است و باید برای زیبا سازی شهر نهایت تلاش از سوی شهرداری و شورای شهر انجام شود.

وی با بیان اینکه با کاغذبازی کاری به پیش نمی‌رود، ادامه داد: در فرایند اجرای پروژه‌ها، شهرداری بوشهر باید به خواست مردم احترام بگذارد و در زمینه اجرای پروژه‌ها تغییر رویه دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر