جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه بارشی به استان بوشهر خبر داد و گفت: از امروز شاهد وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ خواهیم بود...
کد خبر: ۸۴۰۱۸
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه بارشی به استان بوشهر خبر داد و گفت: از امروز شاهد وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: با ورود سامانه سرد بارشی از اوایل روز پنج‌شنبه تا ظهر روز جمعه وقوع رگبار باران، رعد برق و وزش باد شدید با احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: دمای هوا در اواسط روز پنج‌شنبه به طور ناگهانی و قابل ملاحظه‌ای (شش تا ۱۲ درجه سانتیگراد) کاهش می‌یابد که این روند کاهش دما تا روز شنبه در سطح استان ادامه خواهد یافت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: امروز به سبب وزش باد شدید جنوبی و روز پنج‌شنبه تا روز دوشنبه آینده به سبب وزش باد شدید شمال غربی خلیج فارس به تناوب مواج و طوفانی خواهد بود.

مساعدی گفت: جهت وزش باد تا فردا جنوب شرقی با سرعت ۱۶ تا ۴۲ به‌تدریج تا ۵۴ کیلومتر در ساعت و به صورت لحظه‌ای بر روی دریا بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت، از صبح فردا متغیر، بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۰ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر، به‌تدریج از امشب تا ظهر فردا ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتی متر و در فراساحل گاهی تا سه متر، در سواحل جنوبی ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر، به تدریج ۱۲۰ سانتیمتر و فردا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر