شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۰۲۵
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: مدیر کل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در جریان بازدید میدانی از شهر وحدتیه از اقدامات و عملکرد شهرداری وحدتیه ابراز رضایت کرد.

 به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، دکتر کوشش تبار از تلاش ها و زحمات شهردار، کارکنان شهرداری و همراهی شورای اسلامی شهر وحدتیه در احداث پروژه پارک بهاران در این شرایط سخت تحریم همراه با کمبود اعتبارات را نشانه موفقیت مهندس عباسی و تکریم شان و منزلت شهروندان دانست و ضمن ابراز رضایت کامل از عملکرد و اقدامات شهرداری وحدتیه اظهار داشت: طراحی، نحوه اجرا و نوع مصالح بکار رفته در طول روند اجرای این پارک با پروژه های کلان شهرها و حتی پایتخت برابری می‌کند که این امر  نشانه عملکرد خوب و مفید شهرداری وحدتیه است.

وی استفاده از مصالح سنگ شکن شهرداری و پشتیبانی این واحد تولیدی از پروژه های عمرانی سطح شهر را موید توسعه یافتگی و گام نهادن در مسیر طریق عمران و آبادانی شهر دانست.

 کوشش تبار میزان، نحوه و نوع عملکرد شهرداری وحدتیه را در بین سایر شهرداری های استان، شاخص و برتر ارزیابی و بیان کرد که باتوجه به خدمات ارائه شده و عملکرد واقدامات صورت گرفته توسط شهردار وحدتیه، آینده روشن و توام با پیشرفتی را برای مهندس عباسی پیش بینی می کنم.

 سپس دکتر کوشش تبار و هیات همراه در جریان بازدید میدانی از کارگاه تولیدی شن، ماسه و سنگ شکن شهرداری وحدتیه ضمن تقدیراز تلاش های صورت گرفته و همت مجموعه مدیریتی شهر در جهت احداث و راه اندازی این واحد تولیدی تصریح کرد: مهمترین اصل بقاء و عامل موفقیت شهرداری ها، درآمدزایی و ایجاد زمینه های درآمدی پایدار و مهمترین وظیفه خادمین مردم در شهرداری ها را ارائه خدمات صادقانه و بی منت و همچنین تعهد و مسئولیت پذیری در دوران خدمت است.

 مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های وزارت کشور در پایان به نشانه تشویق و ترغیب شهردار و مجموعه تحت امر از حمایت ویژه از شهردار و تخصیص و اعطای اعتبارات بیشتر از جانب سازمان مربوطه به شهرداری وحدتیه در راستای تسریع و شتاب در اجرای پروژه ها و جلب رضایتمندی شهروندان خبر داد.

شهردار وحدتیه با اشاره به کمبود بودجه و تخصیص اعتبارات لازم در سطح ملی و استانی، فعال بودن پروژه مهم و زیربنایی پارک بهاران که به وسعت ۲ هکتار درحال ساخت است را نشانه اوج تعهد، احترام و تکریم شهروندان توسط مجموعه مدیریتی شهر قلمداد نمودو خواستار توجه بهتر و همکاری و مساعدت بیشتر مسوولین امر جهت تداوم و استمرار فعالیت های عمرانی خدماتی به مردم فهیم وحدتیه شد.

 مهندس عباسی از تعامل و همراهی مجموعه مسوولین خصوصا دکتر ستوده معاون عمرانی استاندار، مدیر کل و کارشناسان دفتر شهری استانداری بوشهر با شهرداری وحدتیه تقدیر و تشکرکرد.

در روز سه شنبه -۲۸ بهمن ماه- شهردار وحدتیه مهندس عباسی به همراه دکتر کوشش تبار مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های وزارت کشور، مهندس بردستانی مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر و مهندس شفیع خواه کارشناس این دفتر، معاون و مدیران امور عمرانی و خدمات شهری شهرداری، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، کارشناسان بخشداری سعدآباد و مواهبی فرد مشاور امور جوانان شهردار از مراحل تکمیل واجرای پارک بزرگ گردشگری بهاران و کارگاه تولیدی سنگ شکن شهرداری بازدید میدانی کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر