پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در جلسه امروز کابینه دولت گفت که آمریکا و ایران به طور تدریجی نیز می توانند به تعهدات برگردند...
کد خبر: ۸۴۰۳۳
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در جلسه امروز کابینه دولت گفت که آمریکا و ایران به طور تدریجی نیز می توانند به تعهدات برگردند.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، بخشی از اظهارات امروز روحانی درمورد برجام در ادامه می آید:

امروز مشکل چیست. داستان چیست؟ به جای اینکه دنیا بیاید راجع به کاهش تعهدات ایران یا راجع به قانون اخیر مجلس شورای اسلامی حرف بزند، اینها فرار به جلو است. واقعیت اینها نیست. یک مشکل بیشتر وجود ندارد و آن تحریم ظالمانه و غلط است این تحریم را بردارند، تمام می‌شود.

دیشب با یکی از مقامات اروپایی که تماس تلفنی داشتیم، به او گفتم که مشکل یک چیز بیشتر نیست. تحریم ظالمانه غلط است. این تحریم را بردارند همه چیز حل است.

امروز تحریم را بردارند، فردا صبح به همه تعهدات عمل می‌کنیم. امروز تحریم را بردارند بعد از ظهر به همه تعهدات عمل می‌کنیم. چند ساعت نیاز داریم که ببینیم این تحریم برداشته شد، در این چند ساعت راستی‌آزمایی می‌کنیم بعد از آن به همه تعهدات برمی‌گردیم این را بالاترین مقام ایران مقام معظم رهبری به صراحت اعلام کرد، تکلیف روشن است و مسیر واضح است و مشکلی وجود ندارد.

آمریکایی‌ها بیایند به صراحت اعلام کنند ما هم به صراحت اعلام می‌کنیم. آمریکایی‌ها یک قدم بردارند، ما هم یک قدم برمی‌داریم آمریکایی‌ها همه قدم‌ها را بردارند ما هم همه قدم‌ها را با هم برمی‌داریم.

تدریج می‌خواهند، اهلاً و سهلاً. مجموعه می‌خواهند اهلاً و سهلاً، نمی‌خواهند باز هم اهلاً و سهلاً. دعوا نداریم تکلیف روشن است، مردم بدانند، مسیر را درست انتخاب کرده ایم و تردید نداشته باشند راه را درست انتخاب کرده ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر