جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۰۵۵
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به تخصیص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان منابع ارزش افزوده به شهرهای استان گفت: شهرداران استان بوشهر دنبال درآمدزایی پایدار باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند در همایش شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی و منابع اعتباری که وجود داشت تلاش‌های خوبی برای توسعه زیرساخت‌های استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های مهمی نیز در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه امسال میزان تخصیص اعتبارات در برخی از شهرداری‌های استان ۱۰۰ درصد بوده است افزود: برای جذب اعتبارات ملی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی در تسریع اجرای طرح‌ها باید تعامل مجموعه عمرانی استان بوشهر با مرکز کشور افزایش یابد.

استاندار بوشهر خواستار تلاش شهرداری‌های استان بوشهر برای درآمدزایی پایدار و حل مشکلات مردم شد و تاکید کرد: توسعه پارکینگ‌ها، توسعه معابر شهری، فضای سبز، مبلمان شهری و با نشاط کردن فضای شهرها باید در دستور کار باشد.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای توسعه ساحل‌سازی در استان اضافه کرد: علاوه بر توسعه ساحل، استان بوشهر در حوزه سرانه فضای ورزشی پیشتاز کشور است و طرح‌های مهمی در این زمینه اجرا شده است.

گراوند با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌ها تا پایان فعالیت دولت دوازدهم، ادامه داد: بوشهر قابلیت بالایی برای توسعه و زیباسازی دارد و در صورتی که عملکرد خوبی شاهد باشیم، بوشهر زیباترین شهر ساحلی کشور می‌شود.

وی با اشاره به تخصیص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان منابع ارزش افزوده به شوراهای اسلامی و شهرداران استان بوشهر افزود: در شرایطی شاهد توسعه روزافزون استان بوشهر هستیم که مشکلات اقتصادی زیادی در این راستا وجود داشته است.

استاندار بوشهر گردشگری را یکی از مهمترین زمینه‌ها برای توسعه استان بوشهر دانست و تاکید کرد: سواحل، طبیعت بکر، زیبا و آثار تاریخی از قابلیت‌های استان بوشهر در عرصه گردشگری هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته استان بوشهر پس از استان‌های شمالی بیشترین مدت اقامت گردشگران را داشته است، گفت: دریا و ساحل یکی از مهمترین ظرفیت‌ها برای توسعه صنعت گردشگری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر