شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۰۷۶
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای بومی در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: مشکلات توزیع سیلندر گاز در استان بوشهر رفع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری اظهار داشت: پیگیری‌های بسیار زیادی را به منظور احقاق حقوق کارمندان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران در استان بوشهر و بکارگیری نیروهای متخصص بومی در مدیریت‌های این شرکت داشته‌ایم.

وی با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران اضافه کرد: پیش از این اصرار زیادی بر عدم استفاده از نیروهای بومی در مدیریت‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی وجود داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: ما نیروهای بومی متخصص، توانمند و صاحب تجربه و گرید مناسب برای تصدی پست‌های مدیریتی این مجموعه داریم که باید استفاده شوند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که قرار است نیرویی جابجا شود و یا مدیری بازنشسته شود باید از نیروهای بومی توانمند به جای آنها استفاده شود، مگر اینکه نیروی در سطح آنها در استان نداشته باشیم.

جمیری افزود: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قول دادند تا آنجایی که نیروهای متخصص بومی با تراز مناسب برای سمت‌ها در استان وجود داشته باشد از آنها برای پست‌های مدیریتی استفاده بشود، یعنی اگر برای سمتی نیروی بومی و غیر بومی با یک امتیاز داشته باشیم، اولویت انتصاب با نیروی بومی باشد.

وی با اشاره به تبعیضی که بین نیروهای شاغل در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر با دیگر استان‌ها وجود دارد اظهار داشت: به ما گزارش دادند که یک سری امتیازات به نیروهای شاغل در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان یا بندرعباس تعلق می‌گیرد که بوشهری‌ها از آن بی بهره اند، در این خصوص قبلاً هم با معاون پارلمانی وزارت نفت مکاتبه کرده بودیم، از مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران نیز خواستیم برای احقاق حقوق نیروهای شاغل در استان بوشهر این موضوع را بررسی کند و عدالت در برخورداری از حقوق و مزایا برقرار باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات توزیع سیلندر گاز در شهرستان‌های گناوه و دیلم گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه و درخواست مردم برای افزایش سهمیه توزیع گاز در این شهرستان‌ها، قرار شد میزان توزیع گاز به اندازه نیاز مردم افزایش پیدا کند.

جمیریبا اشاره به ناهماهنگی به وجود آمده بین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان صمت در توزیع سوخت ماشین‌های سنگین گفت: به دلیل ناهماهنگی ایجاد شده ماشین‌های سنگین در گناوه دو هفته با مشکل تأمین سوخت روبرو بودند که با پیگیرهایی که داشتم این مشکل برطرف شد. در دیدار اخیر نیز برای حل ریشه‌ای این موضوع رایزنی کردیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر