پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی به تدریج از شمال استان خارج می‌شود اما تا ظهر فردا در نیمه جنوبی استان، فعال خواهد بود...
کد خبر: ۸۴۰۹۵
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی به تدریج از شمال استان خارج می‌شود اما تا ظهر فردا در نیمه جنوبی استان، فعال خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز تا روز دوشنبه آینده به سبب وزش باد شدید شمال غربی، خلیج فارس به تناوب مواج و طوفانی خواهد بود.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی به تدریج از شمال استان خارج می‌شود اما تا ظهر فردا در نیمه جنوبی استان، فعال خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی این مدت وقوع بارش باران گاهی رگبار باران و رعد برق، وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: دمای هوا طی امروز و فردا به طور محسوسی کاهش می‌یابد و روند کاهش دما تا روز شنبه در سطح استان ادامه خواهد یافت.

مساعدی تاکید کرد: به سبب وقوع گرد و خاک در کشورهای همسایه و شمالی شدن جریانات، از اواخر وقت امروز احتمال بروز پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی در قسمت‌های شمالی خلیج فارس دور از انتظار نیست.

وی اظهار داشت: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک، طی ساعاتی بارش باران گاهی رگبار باران و رعد و برق، احتمال ریزش تگرگ و فردا در برخی مناطق مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد متغیر به تدریج شمال غربی تا شمال شرقی ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر گاهی بیش از ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر