جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۱۳۷
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: وضعیت کشاورزی و ارزان شدن قیمت گوجه فرنگی در جنوب استان بوشهر نتیجه ضعف‌مدیریت است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های این هفته آبدان اظهار داشت: بسیاری از کشاورزان در استان بوشهر از وضعیت کنونی فروش خود مأیوس شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائل عمده کشاورزان بازاریابی است، افزود: در کشور و هم در خارج از کشور مورد دقت قرار گیرد برای آگاه سازی بسیاری از جوانان که بیکار هستند آموزش‌های بازار یابی را فراهم کنند. فنی و حرفه‌ای این آموزش‌ها را برای جوانان آموزش دهند.

امام جمعه آبدان بیان داشت: همان جوانانی که واسطه گری می‌کنند و از کشاورز خرید می‌کنند و تحویل کامیون دار و بنگاه دار می‌دهد همین جوانان می‌توانند در سطح بخش بلکه در سطح کشور این کار را انجام دهند و راهکار آن هم آموزش هست.

کارگر افزود: تکنولوژی بازاریابی با استفاده از امکانات روز می‌تواند تسکینی بر این مشل باشد. مردم و کشاورزان نور چشمان ما هستند و آنچه در توان داشته باشم بازگو خواهم کرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه چندین ماه است برخی از جوانان در آزمون‌های اشتغال قبول شدند و مصاحبه شرکت کردند و قبول شدند اما شروع به کار آنها صورت نگرفته است.

امام جمعه آبدان بیان داشت: سازمان تأمین اجتماعی برخی از اینها را آوردند سرکار و برخی را هم رها کردند و اگر یک ماه الی دو ماه طول بکشد انسان ناراحت نمی‌شود و اگر دو سال به طول انجامد این خطرناک است. این جوانان ناراحت می‌شوند و دچار آسیب‌های اجتماعی خواهند شد.

کارگر با اشاره به مسئله انتخابات افزود: انتخابات همیشه به عنوان لیله القدر انقلاب اسلامی ایران بوده است. این انتخابات باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود و با مشارکت حداکثری نسبت به آینده و مشکلات در جامعه مؤثر باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر