جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۲۲۵
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

فکرشهر:  فرماندار شهرستان تنگستان از افزایش کشفیات سرقت‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت: اغلب سارقان غیربومی هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور در نشست کمیسیون پیشگیری از سرقت تنگستان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه اظهار داشت: مهمترین راه پیشگیری از سرقت، آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری درست از مال و اموال خود و تجهیز سطح شهر و روستا به دوربین مناسب است.

وی با بیان اینکه همکاری بیشتر مردم و دستگاه‌های اجرایی با پلیس کمک شایانی برای کاهش سرقت در سطح شهرستان می‌نماید، اظهار داشت: نیروی انتظامی زحمات بسیاری برای برقراری امنیت و آرامش در شهرستان متحمل می‌شود و همه مردم، دستگاه‌های اجرایی، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و اصناف باید با همکاری و تعامل مناسب با پلیس زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

فرماندار تنگستان استقرار سیستم پایش تصویری در شهرها و روستاها را از مهم‌ترین مؤلفه‌های پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت‌ها اعلام و تصریح کرد: شهرداران در شهرها و بخشداران با همکاری دهیاران نسبت به نصب دوربین و سیستم پایش تصویری در روستاها اقدام تا شاهد پیشگیری از بروز سرقت و سایر جرایم در سطح شهرستان باشیم‌.

رفیعی پور از افزایش کشفیات سرقت در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: شهرستان تنگستان یکی از شهرستان‌هایی است که با توجه به همکاری خوب مردم و تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی، دستگاه قضائی و همراهی بسیار خوب سپاه و بسیج در قالب گشت رضویون آمار کشفیات خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین سرقت‌های صورت گرفته در این شهرستان از ناحیه سارقان غیر بومی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر