جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۲۳۷
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: مسئولان و متولیان مربوطه برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در این شهرستان تدابیر و تمهیدات لازم بیاندیشند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا،  حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان افزود: باتوجه به آب و هوای مناسب این شهرستان در فصل زمستان و  ورود مسافران و گردشگران در تعطیلات آخر هفته، شرایط برای گردش زنجیره و ابتلا در منطقه زیاد شده‌است و تا دیر نشده تدبیری جدی اندیشیده شود.

وی اظهارکرد: عادی‌انگاری و بی‌مبالاتی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث فشار مضاعف بر کادر درمان می‌شود و از مردم انتظار داریم نسبت به  موازین بهداشتی بجد پای‌بند باشند.

امام جمعه گناوه گفت: مردم ایران در آزمون تحریم و مقابله با کرونا خوش درخشیدند و رهبرمعظم انقلاب با همکاری مسئولان در بدترین شرایط، کشور را مدبرانه و حکیمانه رهبری کردند.

وی با اشاره به اینکه تامین معیشت مردم ضرورت و حفظ جان و سلامت شهروندان واجب است، افزود: مسئولان باید به گونه‌ای تدبیر کنند که ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ جان شهروندان و کادر درمان، نسبت به وضعیت معیشتی و اوضاع اقتصادی شهروندان نیز توجه ویژه شود.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: مردم این شهرستان از بدو شیوع ویروس کرونا بیشترین همکاری را با بخش درمان داشته‌اند.

علی دریانورد افزود: باتوجه به شیوع کرونای انگلیسی در چندین استان کشور، شهروندان نسبت به رعایت مسایل بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر