جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۲۴۰
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

فکرشهر:  استاندار بوشهر گفت: شایسته نیست مردم در استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی کشور با مشکلات کمبود آب دست و پنجه نرم کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست شورای آب استان بوشهر با اشاره به پیگیری‌های مستمر مدیریت استان برای تأمین آب مورد نیاز در استان اظهار داشت: در این راستا جلسات و پیگیری‌های متعددی برای رفع مسائل و مشکلات تأمین آب در استان در حال انجام است و هدف ما جلوگیری از تنش آبی در تابستان آینده است.

وی افزود: یکی از پروژه‌های مهم استان برای تأمین آب، اجرای مخازن آب در نقاط مختلف است که تعیین تکلیف وضعیت اجرای پروژه‌های مخازن آب استان توسط شرکت آب و فاضلاب و مدیران مربوطه ضروری است و نباید اجازه دهیم پروژه‌های مخازن آب معطل بمانند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به کمبود بارش باران در استان، باید ساز و کاری فراهم شود که تا قبل از شروع فصل گرما، مشکلی برای تأمین آب در تابستان نداشته باشیم.

گراوند تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که اجازه ندهیم مردم استان در تابستان آینده با مشکلات تأمین آب مواجه شوند.

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت‌های موجود در استان بوشهر، اجازه ندادیم تاکنون استان با بحران آب مواجه شود لذا باید برای تابستان آینده هم برنامه ریزی کرده تا با مشکل تأمین آب مواجه نشویم.

استاندار بوشهر یادآور شد: شایسته نیست مردم در استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی کشور با مشکلات کمبود آب دست و پنجه نرم کنند، لذا تأمین آب مورد نیاز مردم استان یک تکلیف و واجب برای مدیران مربوطه است و باید نهایت همت و تلاش خود را برای این مهم انجام دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر