پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۲۶۷
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: ۸۵ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهر خورموج مرکز این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری روز  یکشنبه در نشست مسئولین دشتی افزود: پروژه درمانگاه تامین اجتماعی خورموج در زمینی به مساحت سه هزارمتر مربع  و در دست ساخت است و در زمان حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: این درمانگاه تامین اجتماعی یکی از پروژه‌های مهم در شهرستان دشتی است که نقشی مهم در بهبود وضعیت رفاهی و درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان دشتی دارد و انتظار می‌رود هر چه زودتر تکیمل و به بهره‌برداری برسد.

نادری ادامه داد: بیمه شدگان تامین اجتماعی از اقشار کم درآمد وآسیب پذیر جامعه هستند وخدمت رسانی به این قشر از اولویت‌های دولت است.

فرماندار دشتی به پروژه مهم احداث مخزن ۵۰۰ منترمکعبی آبرسانی روستاهای چاوشی و تکمیل طرح آبرسانی حاشیه درازی و چارک و حاشیه کوه مند اشاره و بر ضرورت تکمیل هرچه سریعتر این طرح‌ها تاکید کرد.

وی اضافه کرد: پروژه مخزن ۵۰۰ متر مکعبی چاوشی ۷۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال برای تکمیل این پروژه ۱۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است و انتظار می‌رود هر چه سریعتر تکمیل شود.

نادری تاکید کرد: با بهره‌برداری از این پروژه مشکل کمبود آب در روستاهای حاشیه کوه مند برطرف خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر