جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۳۰۸
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۳

فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا پایان اسفند ماه خبر داد. 

 به گزارش فکرشهر از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قدرت الله کشکولی با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از 18 آبان ماه سال جاری بیان داشت: با تدابیر صورت گرفته در این طرح، موتورسیکلت های رسوبی که در سالهای 90 تا 98 در پارکینگ ها توقف داشته اند با رفع موانع و ایجاد شرایط خاص ترخیص می شوند.

وی با بیان این که این اقدام گامی در راستای خدمات دهی و احقاق حقوق شهروندان و توسعه سرمایه اجتماعی است، افزود: مهلت اجرای این طرح در پایان بهمن ماه به اتمام رسید، اما با توجه به استقبال و اقدام مالکان موتورسیکلت ها برای آزادسازی وسایل نقلیه خود و بهره مندی از شرایط در نظر گرفته شده، اجرای این طرح تا پایان اسفند 99 تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح تسهیلات ویژه ای برای رعایت حال شهروندان و تسهیل و تسریع در فرایند ترخیص در نظر گرفته شده است، افزود: بر این اساس امکان ترخیص موتورسیکلت های رسوبی بدون پلاک، بدون بیمه نامه، فاقد گواهینامه وهمچنین تقسیط جرایم فراهم شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر خاطر نشان کرد: توصیه پلیس به مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت هایی که تا قبل از سال 1399 توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند؛ این است که در بازه زمانی تعیین شده با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر پلیس +10 مراجعه و از فرصت ایجاد شده برای ترخیص موتورسیکلت خود استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر