شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۳۳۱
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برگزاری سومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی در این استان به علت تشدید وضعیت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش فکرشهر، فاطمه کرمپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: زمان برگزاری جشنواره برای ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه جاری در بوشهر پیش بینی شده بود که رنگ‌بندی جدید و تغییر رنگ این شهر از آبی به زرد، به زمان دیگری موکول شد.

وی بیان کرد: با بهبود شرایط در سال جدید در نخستین فرصت جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی به میزبانی بندر بوشهر برگزار خواهد شد.

کرمپور ادامه داد: با توجه به اهمیت این جشنواره برای معرفی موسیقی استان بوشهر، تبادل تجربه بین فعالان موسیقی و بهره‌گیری فعالان موسیقی استان بوشهر از استادان برجسته این عرصه برگزاری جشنواره همچنان از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

نخستین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی آذرماه سال ۹۵ در تالار رودکی و فرهنگسرای بهمن تهران برگزار و دومین دوره نیز با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی خانۀ موسیقی ایران، انجمن موسیقی ایران، مؤسسه فرهنگی هنری سازآواز و بنیاد رودکی آذر سال ۹۶ در تالار رودکی برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر