جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۳۴۸
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان برنامه و بودجه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مرکز درمانی شهر جدید عالی‌شهر تصویب و به زودی در اختیار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قرار می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، عبدالکریم جمیری با تاکید بر لزوم توسعه و تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار افزود: جمعیت شهر جدید عالی‌شهر و مناطق اطراف آن به حدود ۶۰ هزار نفر می‌رسد ولی زیرساخت‌های درمانی موجود در آن متناسب با این جمعیت نیست.

وی ادامه داد: راه اندازی مرکز جامع درمانی عالی‌شهر، بخش عمده‌ای از مشکلات درمانی منطقه را برطرف می‌کند و از حجم مراجعه‌های مردم این شهر به مراکز درمانی مرکز استان می‌کاهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم سرعت بخشی  در راه اندازی این مرکز درمانی گفت:  در راستای توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در سطح حوزه انتخابیه  مذاکرات و نشست های متعددی با وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه انجام شده است. 

وی در خصوص جدا شدن عالی‌شهر از شهرستان بوشهر و الحاق آن به شهرستان تنگستان گفت: در نظام جمهوری اسلامی مهمترین وظیفه کارگزاران دولت و وکلای ملت، خدمت صادقانه و گره گشایی از کار مردم است و زیربنای این اصل نیز حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف افکنی و دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای و نادرست است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: اگر هدف ما خدمت به مردم باشد، باید بدون توجه به حدود و مرزهای جغرافیایی از همه ظرفیت‌ها و موقعیت‌هایی که در اختیارمان قرار داده شده برای خدمت و نوکری مردم استفاده شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحثی که این روزها درخصوص جدا شدن عالی‌شهر از شهرستان بوشهر مطرح شده، دل نگرانی و اعتراض شدید مردم را در پی داشته است.

وی با دعوت همه مسئولان و نمایندگان مردم این استان در مجلس شواری اسلامی به حفظ وحدت، یکپارچگی، دوری از حاشیه پردازی و التهاب آفرینی در بین مردم افزود: شهر جدید عالی‌شهر به هیچ عنوان از بوشهر جدا نخواهد شد و هر گونه اظهار نظری در این خصوص هیچ پشتوانه منطقی و مستدلی ندارد.

جمیری ادامه داد: افراد باید در اظهارنظرها درباره موضوع‌های مهمی مانند تقسیمات کشوری که روندها و چارچوب‌های قانونی خاص خود دارد، حساسیت‌ها و قواعد را در نظر گرفت تا خدای ناکرده شاهد بروز نگرانی‌های مردمی مانند آنچه در استان‌های مجاور رخ داد نباشیم.

وی اضافه کرد: براساس مذاکرات صورت گرفته موضوع جدا شدن عالی‌شهر از شهرستان بوشهر هم از نظر مسئولان استان و هم مسئولان وزارت کشور مردود است و به هیچ عنوان عملی نخواهد بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواسته مردم عالی‌شهر را فصل الخطاب همه اظهارنظرها و مباحث مطرح شده در این روزها عنوان کرد و گفت" به همه عزیزان توصیه می‌شود در شرایط کنونی از پرداختن به حواشی بی‌حاصل دوری کنند و به خواسته به حق مردم احترام بگذارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر