پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۳۸۱
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: همه ورودی‌های شهرستان دیلم در مجاورت استان خوزستان به مدت ۱۰ روز بر روی خودرو‌های غیربومی بسته است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد دشتی گفت: براساس مصوبه شورای تامین تمامی ورودی‌های دیلم از سمت استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۱۰ روز بسته خواهد بود و از ورود مسافران خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی جلوگیری می‌شود.

او افزود: در صورت مشاهده خودرو‌های غیربومی در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان، با آنان مطابق قانون رفتار خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر مسدود شدن راه‌های اصلی، تمامی راه‌های خاکی منتهی به این شهرستان نیز با همکاری دستگاه‌های مرتبط مسدود می‌شود.

دشتی افزود: باتوجه به بند هفت مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، اسکان و برپایی چادر و خدمات دهی در سواحل و بوستان‌های شهرستان به ویژه شهر‌های دیلم و امام حسن و بوستان جنگلی عاملی ممنوع است و برای اجرای این بند از نیروی انتظامی، شهرداری، دهیاری‌ها و دستگاه قضائی کمک گرفته می‌شود.

فرماندار دیلم همچنین با اشاره به محدودیت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی گفت: یک سوم کارکنان با اولویت کارکنان دارای بیماری حاد تنفسی، جانبازان شیمیایی و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و دارای کودک و بیماری خاص از فعالیت حضوری بپرهیزند.

دشتی افزود: مدیران و حراست ادارات و بانک‌ها بر اجرای اصول بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک نظارت خواهند داشت.

او بیان کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به بیماری در کشور و احتمال ورود به موج چهارم بیماری، برگزاری هرگونه مراسم تجمعی ممنوع است.

وی گفت: از همه ملوانان شناور‌های صیادی و تجاری، تست تشخیص کرونا با همکاری بهداشت و درمان و هلال احمر انجام خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر