شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۵۵۴
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۲

فکرشهر: بنیاد علوی به خانوارهای آسیب دیده از سیل آذرماه ۹۹ در شهرستان گناوه لوازم خانگی اهدا کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان بوشهر روز شنبه در آیین اهدای این اقلام به سیل‌زدگان گناوه گفت: باتوجه به آسیب و خسارتی که بر اثر وقوع سیل ۱۶ آذر ماه امسال در شهرستان‌های گناوه و دشتستان وارد شد، نهادها و مجموعه‌های مختلفی برای کمک به خانوارهای آسیب دیده ورود و خدمات ارزنده‌ای ارایه کردند.

حجت پارمان افزود: در این ارتباط با پیگیری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با همکاری مجموعه بنیادمستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام راحل و مجموعه‌های ذیربط، اقدامات و همکاری‌های لازم برای کمک به آسیب‌دیدگان از سیل صورت گرفت.

وی اظهارکرد:  بنیادعلوی در این زمینه تعدادی لوازم خانگی شامل یخچال، کولر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، تلویزیون ، موکت، فرش، جاروبرقی، اجاق گازو  پتو برای  خانوارهای آسیب دیده از سیل شهرستان گناوه فراهم کرده‌است  که بین آنان توزیع خواهد شد.

وی از همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی در جریان کمک رسانی به سیل زدگان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با اهدای لوازم خانگی که توسط بنیاد علوی تامین شده‌است بتوانیم قسمتی از خسارت‌های وارده بر خانواده‌های آسیب دیده را جبران کنیم.

معاون  امورعمرانی فرمانداری گناوه گفت: باتوجه به حادثه سیل آذر ماه امسال که تعدادی از ساکنان در شهر و روستا خسارت دیدند، مسئولان مرتبط برای مساعدت ، آنان را  شناسایی کردند.

سروش گرمسیری نژاد افزود: در این ارتباط بنیاد علوی مقادیری لوازم خانگی برای خانوارهای آسیب دیده تهیه کرده‌است که  در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی از بنیاد علوی در انجام این کار خداپسندانه و همکاری و مشارکت قرارگاه بحران ، امام جمعه و سپاه گناوه در توزیع اقلام خانگی به آسیب دیدگان از سیل تقدیر کرد.

بارندگی‌های شدید همراه با توفان تندری در روز ۱۶ آذرماه امسال  در شهرستان گناوه باعث جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌های فصلی و خسارت به تاسیسات زیرساختی و آبگرفتگی خانه‌های مردم شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر