شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۵۹۹
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۱۳ کتابفروشی در این استان در طرح زمستانه عضویت دارند که به مدت یک هفته کتاب را با تخفیف ۲۵ درصدی به خریداران عرضه می‌کنند.

به گزارش فکرشهر، آنیتا مظفری روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: از این شمار ۶ کتابفروشی در بوشهر مرکز استان هفت مرکز دیگر در  شهرستان‌های این استان مستقر هستند.

وی اضافه کرد: کتابفروشی پاپیروس، خانه کتاب، کافه کتاب، پیرنگ، افشین و کتابسرای باران از در بوشهر و خانه کتاب و شهر کتاب باقرپور در شهر برازجان، کتابفروشی مرکزی و هرمس گناوه، نیک کنگان، دانشجو در جم و ستیک عسلویه کتاب‌فروشی‌های عضو این طرح در فصل زمستان هستند.

مظفری با بیان اینکه این طرح از ۹ اسفند آغاز شده‌است ادامه داد: در این‌طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است و خریداران می‌توانند تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح‌، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب دانشگاهی را  با یارانه  ۲۵درصدی دریافت کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با تاکید بر اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها در ارتقای فرهنگ مطالعه و حمایت از کتابفروشی‌ها، افزود: در قالب این طرح، هر فرد می‌تواند با ارائه کد ملی خود، از یارانه‌ای که از طریق کتابفروشی‌ها به افراد داده شده‌است، استفاده کند.

مظفری اضافه کرد: موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبلغ یارانه خرید کتاب را یک ماه پس از اتمام طرح به کتابفروش‌ها پرداخت می‌کند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر یادآور شد: در طرح پاییزه کتاب امسال ۱۵ کتابفروشی از سراسر استان حضور داشتند و افزون بر سه‌ میلیارد ریال کتاب به فروش رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر