شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر همچنین با بیان اینکه فقط چهار شهرستان آبی داریم، گفت: تعداد شهرستان‌های زرد کرونایی در استان بوشهر افزایش یافته و به شش شهرستان رسیده است...
کد خبر: ۸۴۶۰۰
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در آزمایش‌های تازه روشن شد که ۵ بیمار مبتلا به کرونا در استان به گونه‌ی کرونای انگلیسی درگیر شده‌اند.

به گزارش «فکرشهر»، سعید کشمیری امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این بیماران از شهر‌های بوشهر، کنگان عسلویه و دیلم هستند که پس از ابتلا به این ویروس جهش‌یافته در حال درمان هستند.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شد که این ویروس جهش‌یافته(انگلیسی) مانند دیگر نقاط کشور در استان بوشهر هم پخش شود که اکنون با موارد آلوده مواجه هستیم.

کشمیری افزود: آزمایش این مبتلایان سه چهار روز پیش روشن شد که برای اطمینان‌بخشی، دوباره هم آزمایش شدند.

تعداد شهرستان‌های زرد کرونایی در استان بوشهر افزایش یافت

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر همچنین با بیان اینکه فقط چهار شهرستان آبی داریم، گفت: تعداد شهرستان‌های زرد کرونایی در استان بوشهر افزایش یافته و به شش شهرستان رسیده است.

کشمیری با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان بیان کرد: با افزایش موارد ابتلای به کرونا زنگ خطر در استان به صدا درآمده است و مردم باید مشارکت بیشتری در رعایت پروتکل‌ها داشته باشند.

وی گفت: بر اساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، اکنون از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر، شش شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم، کنگان، دیر و جم در وضعیت زرد و چهار شهرستان دشتستان، دشتی، تنگستان و عسلویه در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: انتظار می‌رود مردم با استفاده مستمر از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از برگزاری و حضور در تجمعات پرهیز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر