شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل هواشناسی بوشهر:
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از بارش پراکنده باران در استان خبر داد و گفت: خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد شد و ارتفاع موج دریا گاهی تا ۱.۵ متر خواهد رسید....
کد خبر: ۸۴۶۰۸
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از بارش پراکنده باران در استان خبر داد و گفت: خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد شد و ارتفاع موج دریا گاهی تا ۱.۵ متر خواهد رسید.

به گزارش فکرشهر، فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت طی روزهای آینده شاهد افزایش سرعت وزش بادهای شمالی و تلاطم دریا، بارش خفیف و پراکنده باران در استان بوشهر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی جوی و دریایی نشان می‌دهد از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه در برخی ساعات به سبب افزایش نسبی سرعت وزش بادهای شمالی بر روی سواحل استان و دریا، ارتفاع موج به تناوب در برخی سواحل استان و فراساحل افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه بر روی مناطقی از دریا و استان افزایش ابر گاهی همراه با بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی از افزایش ارتفاع موج دریا گاهی تا ۱.۵ متر خبر داد و بیان کرد: توصیه می‌شود طی این مدت دریانوردان تمهیدات و آمادگی لازم را در مواجهه با خطرات احتمالی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر