پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۶۱۶
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: مازیار اسدی شاعر فرهیخته استان بوشهر در جشنواره های "سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت" و "شعر فجر با عنوان بیعت با آفتاب" موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اعلام این خبر، بیان کرد: مازیار اسدی شاعر برجسته شهرستان دشتی موفق به کسب دو مقام برتر در جشنواره های "سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت" و "شعر فجر با عنوان بیعت با آفتاب" شد.
 
فاطمه کرمپور اظهار کرد: بیست و پنجمین دوره برگزاری جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، مازیار اسدی در بخش ویژه یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقام دوم رشته شعر را کسب کرد.
 
وی افزود: این شاعر هم استانی در جشنواره استانی شعر فجر با عنوان "بیعت با آفتاب" نیز توانست مقام برگزیده بخش بزرگسال این جشنواره را کسب کند.

کرمپور بیان کرد: مازیار اسدی از اعضای انجمن ادب فایز دشتی است که در چند سال اخیر افتخارات و مقامات برگزیده متعددی در جشنواره ها کسب کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: شعر از هنرهای پرمخاطب در شهرستان است و این مهم به وجود انجمن های فرهنگی، هنری و ادبی می باشد.

مازیار اسدی فرزند شاعر فرزانه و نواندیش دشتی مرحوم استاد ایرج اسدی و زاده ششم شهریور ماه 1355 شهر خورموج است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر