سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۶۵۹
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: بیمه سلامت این استان امسال ۱۱۰ میلیارد ریال برای بستری و درمان بیمه شدگان مبتلا به بیماری کووید ۱۹ پرداخت کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پرویز رمضانی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از بیماران بستری مبتلا به این ویروس تحت پوشش بیمه سلامت قرار داشته‌اند.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت تامین کننده مالی و پشتیبان حوزه سلامت و مردم است و در این راستا امکان پوشش بیمه‌ای را به عنوان یکی از مشکلاتی که بسیاری بیماران بستری با آن مواجه بودند، به صورت رایگان و بدون نیاز به ارزیابی وسع فراهم کرد.

  رمضانی اضافه کرد: از این رو به بیمارستان‌های طرف قرارداد این بیمه نیز اعلام شده است تا بیمارانی را که دارای هیچگونه پوشش بیمه‌ای نیستند برای دریافت پوشش بیمه سلامت راهنمایی کنند.  

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر  اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در این استان تاکنون ۱۷۰هزار ویزیت و ۱۸۰ نسخه الکترونیک در سامانه ثبت شده است.

وی یادآورشد: این موارد شامل تجویز دارو و خدمات است که در داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک سرپایی و بیمارستانی استان بوشهر به صورت الکترونیکی به بیمه شدگان ارائه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر