پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۷۵۲
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: شهردار گناوه گفت: پل ورودی گناوه به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم و از طرح‌های ضروری این بندر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، سید جواد حسینی حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پل جدید ورودی گناوه، به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم و از طرح‌های ضروری و نیازهای اصلی این بندر تجاری و گردشگری، امروز به بهره برداری رسید.

شهردار گناوه یادآور شد: این پل ۱۲ متر عرض و ۶۱ متر طول دارد که برای اجرای آن، ۱۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری گناوه هزینه شده است.

وی اضافه کرد: پل ورودی گناوه در جریان سیل مهیب سال ۸۲ این بندر تخریب شد و مسیر عبور و مرور از طریق آن مسدود شد که با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت تردد در مهمترین محور ترددی شهر، پل فلزی موقت نصب و مقرر شده بود تا پل بتنی جدید با استانداردهای لازم احداث شود که این امر ۱۶ سال به طول انجامید.

وی افزود: با گذشت زمان و آسیب‌های پایه‌های پل موقت فلزی خطرات آن افزوده شده بود و هر لحظه بیم حادثه‌ای در این نقطه از شهر جان مردم و مسافران را تهدید می‌کرد.

وی گفت: عملیات اجرایی پل ورودی گناوه به عنوان یکی از طرح‌های ضروری و مهم، در بهمن ماه ۱۳۹۸ توسط شهرداری بندر گناوه آغاز و پل فلزی موقت، جمع آوری شد و امروز نیز به بهره برداری رسید.

حسینی حقیقی بیان کرد: طرح‌های شهرداری گناوه برای تأمین خواسته‌های مردم و باهدف بهبود مبلمان شهری بدون وقفه ادامه دارد.

نظرات بینندگان
باقر
|
-
|
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
بخاطر این کارتون سپاس ولی تخلفات تو شهرداری خیلی زیاده بخش حقوقی را حتما بیشتر نظارت کنید مهندس.نیروی متخصص بذارید نه هر کی از راه رسید.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر