پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۷۷۵
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: با حضور مسوولین شهرستان، بخش و شهر وحدتیه آئین انتصاب و معارفه یکی از زنان فرهیخته شهر وحدتیه به سمت مسوول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامي بخش سعدآباد برگزار شد. 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان از توجه وافر مسوولین به مقوله فرهنگ، خاطر نشان کرد: توسعه فرهنگی زیربنا و اساس سایر توسعه هاست.

کرامت کشاورز ادامه داد: یکی از مولفه های توسعه یافتگی از نظر و دیدگاه کارشناسان، میزان، نحوه و  نوع توسعه شاخص های فرهنگی در سطح جامعه است.

وی با استقبال از این انتصاب و برشمردن خصوصیات مدیریتی و شخصیتی خانم کاووسی اظهار داشت: خانم کاووسی از فرهنگیان و صاحب نظران فرهنگی شهر وحدتیه هست که سال های متمادی شاهد فعالیت های فرهنگی و هنری ارزشمندی از جانب او در سطح شهر و بخش بوده ایم که مراتب تقدیر خویش را بابت تلاش های وی اعلام می کنیم.  

مهندس عباسی شهردار وحدتیه از خدمات، همراهی ها و تلاش های ارزشمند خانم کاووسی به عنوان مشاور امور بانوان شهردار وحدتیه و نقش بسزای وی در بازآفرینی نقش و جایگاه بانوان شهر تقدیر و تشکر کرد.

فرشته کاووسی مشاور امور بانوان شهردار وحدتیه و مسئول منصوب شده ی نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بخش سعدآباد، از حسن اعتماد و حمایت ارزشمند مدیرکل و مسوولان سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان، فرماندار، بخشدار، امام جمعه، رئوسای شوراهای اسلامی شهرهای وحدتیه و سعدآباد و شهرداران تلاشگر، ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد و سایر مدیران تقدیر و تشکر کرد.

وی با تاکید برصحت و تایید سخنان ایراد شده در خصوص اهمیت و اعتبار فرهنگ، همچنین لزوم توسعه فرهنگی تصریح کرد: دغدغه اصلی جامعه امروز ما بحث فرهنگ و تاثیر به سزای آن در امر توسعه و پیشرفت جامعه است.

مسوول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بخش سعدآباد یکی ازاهداف اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را توسعه فرهنگی جامعه عنوان و اظهار داشت: در طی این مسیر و تحقق این هدف آرمانی استفاده از ظرفیت ها و توانمندی‌های بانوان، مشارکت جوانان و بهره گیری از نظرات و دیدگاههای اندیشمندان، بزرگان و فرهیختگان میتواند تسهیل گر دست یابی به توسعه فرهنگی کشور عزیزمان باشد.

  کاووسی ادامه داد: در جهت نیل به اهداف فوق برنامه ها و راهکارهایی تدوین شده که ان شاءالله با مشورت و تفکر جمعی فرهیختگان بخش کهن و فرهنگی سعدآباد بتوانیم گامی موثر در این مسیر برداریم.

 در پایان خانم فرشته کاووسی حکم انتصاب خویش به سمت مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامي بخش سعدآباد را از دست مسئولین دریافت کرد.

به گزارش فکرشهر، در این مراسم که روز -چهارشنبه ۱۳ اسفندماه- در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد برگزار شد، آقایان شنان پور و نجفی رئیس و معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان دشتستان، حاجب فرد بخشدار، حجت الاسلام کشاورز امام جمعه سعدآباد، عباسی شهردار و کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان و خانم کاووسی مشاور بانوان شهردار وحدتیه، باقرزاده معاون اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، شریفی شهردار و قلی زاده ریاست شورای اسلامی سعدآباد و جمعی دیگر از مسوولین حضور داشتند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر