پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: به منظور پیشگیری ازوقوع تخلفات و جرائم وبرخورد با منازل مبله فاقد مجوز خواهشمند است شهروندان هر گونه اطلاعي در خصوص فعاليت منازل مبله غيرمجاز در سطح شهرستان های استان بوشهر دارند از طريق شماره تلفن 09902094599 پيامک و يا با تلفن 110 و 197 گزارش نمایند...
کد خبر: ۸۴۸۲۱
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: به منظور پیشگیری ازوقوع تخلفات و جرائم وبرخورد با منازل مبله فاقد مجوز خواهشمند است شهروندان هر گونه اطلاعي در خصوص فعاليت منازل مبله غيرمجاز در سطح شهرستان های استان بوشهر دارند از طريق شماره تلفن 09902094599 پيامک و يا با تلفن 110 و 197 گزارش نمایند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ «خورشیدی» گفت:  با توجه به روزهاي پاياني سال 99 و نزديک شدن تعطيلات نوروز و مسافرپذير بودن استان بوشهر و اينکه منازل مبله غير مجاز به دليل عدم شناسايي و اينکه امکان نظارت کامل  سازمان هاي متولی  میسر نیست  ، متاسفانه مکان های موصوف می تواند محل امني براي اسکان مجرمان  باشند.

سرهنگ «محسن خورشیدی» مشکلات ناشی از فعالیت منازل مبله را در ابعادی مانند معضلات بهداشتی، امنیتی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و هشدار داد: کسانی که بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح مبادرت به اجاره دادن منازل مبله و تبلیغ در این خصوص می کنند، تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بعضی از منازل مبله جرائم امنیتی و یا منافی اخلاق و عفت عمومی به وقوع می پیوندد اظهار کرد: بر اساس پرونده های قضایی تشکیل شده در این خصوص، در برخی از این قبیل منازل اموال مسافرین و مستاجرین به سرقت رفته و یا با نصب دوربین مدار بسته مخفی از حریم خصوصی آنها تصویربرداری و سپس مورد سوء استفاده قرار گرفته شده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان ضمن هشدار به عموم هموطنان نسبت به پرهیز از اجاره این قبیل منازل، اعلام کرد: افرادی که نسبت به اجاره منازل مبله به مسافران نوروزی اقدام می‌کنند این اقدام مخالف مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بوده و با آنها طبق مقررات و ضوابط برخورد می گردد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر