چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۸۲۸
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۶

فکرشهر: معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در زمان حاضر سازمان ملی زمین و مسکن برای اجرای طرح اقدام ملی سهمیه بنیاد مسکن ۷۰ هزار واحد زمین در شهرهای مختلف کشور تامین کرده‌است.

به گزارش فکرشهر، جواد حق شناس در گفت وگو با ایرنا افزود: از ۴۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن  ۱۳۸ هزار واحد جزو برنامه‌ای است که دولت در اجرای این طرح برعهده بنیاد مسکن گذاشته تا در بازه زمانی ۲ ساله احداث کند که از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و ۳۸ هزار واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث می‌شود.

وی بیان کرد: بانک برای احداث این واحدهای مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند و این شرایط برای واحدهایی که بنیاد مسکن در دستور کار دارد، تامین شده‌است.

حق شناس اضافه کرد: در زمان حاضر وزارت راه و شهرسازی ۴۷ هزار نفر از متقاضیان ثبت نام شده برای طرح اقدام ملی مسکن را پالایش و واجد شرایط معرفی کرده‌است که آورده اولیه خود را تامین کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این شمار کار ساخت  ۲۰ هزار واحد را بنیاد مسکن به صورت مستقیم انجام می‌دهد که اکنون آماده سازی زمین ۶هزار و ۷۰۰ واحد انجام و عملیات اجرایی ۶ هزار واحد آغاز شده‌است.

حق شناس گفت: همچنین ۱۱ هزار واحد مسکونی نیز  به وسیله متقاضیان به صورت گروهی و یا انفرادی ساخته می‌شود و در مورد شیوه ساخت مابقی واحدهای مسکونی تعهدی بنیاد مسکن نیز  بزودی تصمیم گیری خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر