پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۴۸۵۱
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: معاون سپاه قدس گفت: رسانه‏‌ها تلاش کنند تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ که صحنه‌ای حساس و سرنوشت‌‎ساز است، محقق شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رستم قاسمی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در بوشهر افزود: هرچند مردم مشکلاتی دارند اما امروز نیاز است که آنها با درک بیشتر شرایط کشور در جامعه جهانی حضوری پرشور و حماسی در انتخابات خرداد سال ۱۴۰۰ داشته باشند.

وی بیان کرد: هدف اصلی باید مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات باشد و اینکه آنها به چه کسی رای دهند، تصمیم بر عهده خود آنها است.

وزیر سابق نفت در دولت دهم اظهار داشت: امروز کشور در ایستگاه اقتصادی نیازمند به یک نگاه غیر سیاسی با تمرکز بیشتر به مسئله معیشت مردم است.

قاسمی ادامه داد: در حوزه اقتصادی، هر کس دارای کارنامه و قابلیت تاثیرگذاری باشد باید کاری را در دست گیرد.

وی در ارتباط با برجام اظهار داشت: برجام یک معاهده بین المللی بود که سازمان ملل نیز آن را تایید کرد اما آمریکایی‌‎ها با خروج از این توافق باردیگر ثابت کردند که غیرقابل اعتماد هستند.

قاسمی افزود: در موضوع برجام همچنین اثبات شد ایران همواره اهل تنش زدایی است و امروز مردم ما مورد ظلم قرار گرفتند و تحریم شدند

معاون سپاه قدس در ارتباط با مشکلات اصلی کشور عنوان کرد: امروز بیشتر مشکلات کشور اقتصادی معیشتی است و اینکه گفته شود تحریم اثر ندارد خارج از انصاف است.

وزیر سابق نفت اظهار کرد: دولت در سال‎‌های اخیر دستاوردهای قابل توجهی داشته است که نباید آنها را نادیده گرفت و از جمله دستاوردها می‌‎توان به افزایش ظرفیت تولید برق ۸۰ هزار مگاواتی کشور و ۷۰ میلیون تنی سیمان اشاره کرد.

وی در ارتباط با اف.ای.تی. اف بیان کرد: آمریکا بر ساختار این حوزه تسلط دارد از این رو باید برای عضویت در آن برنامه‌ریزی کامل داشته باشیم و برای پذیرفتن یا نپدیرفتن آن کار و بررسی لازم صورت گیرد.

قاسمی در ارتباط با مخالفت حضرت امام (ره) برای ورود نظامی‎‌ها به حوزه سیاست اظهار داشت: در قانون اساسی ممنوعیتی برای حضور نظامی‌‎ها در انتخابات وجود ندارد و نیروهای مسلح تنها نباید وارد احزاب و جناح‌‎های سیاسی شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر