پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۰۲۱
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

فکرشهر: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چهار هزار و ۵۰۰ موسسه مردمی قرآن و عترت دارای مجوز از سازمان دارالقرآن کریم در کشور فعال است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالهادی فقهی‌زاده یکشنبه شب در بازدید از موسسه قرآنی شهید ارسلان فهیمی بوشهر افزود: همچنین ۲ هزار و ۳۰۰ موسسه قرآن و عترت به عنوان واحدهای دریافت کننده مجوز از معاونت قرآن و عترت در کشور فعالیت دارند که این شمار با احتساب شعبه‎‌هایی است که موسسه‎‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

وی بیان کرد: ۸۸ موسسه قرآنی در استان بوشهر فعالیت می‌کنند که این شمار شامل مراکزی است که مجوز خود را از معاونت قرآن و عترت و سازمان دارالقرآن کریم دریافت کرده‌اند.

فقهی زاده اظهار داشت: بوشهر یک استان قرآنی است که انتظار می‌‎رود برکات و تجربیات ارزنده‌ای که در این استان مشاهده می‎‌شود مورد استفاده دیگران نیز قرار گیرد.

وی افزود: امیدواریم در سال آینده که بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور انتخاب می‌شود برکاتی در پی داشته باشد و برنامه‌‏‎های ارزنده و با کیفیتی توسط این استان در سطح ملی برگزار شود.

در این بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز قول مساعد داد مشکلات موسسه قرآنی شهید فهیمی برای تامین فضای فیزیکی مناسب برطرف شود.

فاطمه کرمپور افزود: موسسه‎‌های قرآنی از پیشگامان عرصه فعالیت‌‏ها این حوزه محسوب می‎‌شوند که در این ارتباط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ترویج و تبلیغ فعالیت‏‎‌های قرآنی به صورت ویژه از موسسه‎‌ها حمایت می‌‎کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر