شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۰۵۶
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: با توجه به شرایط و الزامات کرونایی، افزایش تعداد شعب اخذ رای حوزه‌های این شهرستان در برنامه کاری ستاد انتخابات این شهرستان قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تصمیم به عنوان الزامات کرونایی، باهدف حفظ سلامتی و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مردم در پای صندوق‌های رای بویژه در شعبی که در ادوار قبل با جمعیت زیاد رای دهندگان روبرو بود، برنامه‌ریزی و اتخاذ می‌شود.

وی اضافه کرد: فراهم شدن زمینه مشارکت مردم و رعایت قانون مدنظر مجریان این دوره از انتخابات شهرستان است و در این زمینه همه تلاش خود را بکار خواهیم بست.

فرماندار گناوه افزود: فرمانداری این شهرستان با فراهم کردن زمینه‌های لازم از لحاظ نیروی انسانی، سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرای فرایند ثبت‌نام انتخابات داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمادگی دارد.

وی ادامه داد: داوطلبان شورای ششم برای ثبت نام از روز چهارشنبه  ۲۰ اسفندماه  از طریق نرم‌افزار تلفن همراه، مراجعه به پایگاه اینترنتی وزارت کشور و دفاتر پیشخوان و یا با حضور در فرمانداری‌ شهرستان اقدام کنند اما توصیه می‌شود برای پیشگیری از شیوع کرونا بصورت مجازی انجام دهند.

مهرجو افزود: داوطلبان پس از ثبت‌نام از طریق نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه و دریافت کد رهگیری برای تایید نهایی ثبت‌نام به فرمانداری شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: امکان ثبت نام در فرمانداری شهرستان برای داوطلبان شوراها فراهم است اما برای جلوگیری از تجمع سعی کنند از طریق تلفن همراه و دفاتر پیشخوان انجام دهند.

وی گفت: برای برگزاری انتخابات باشکوه پیشرو در این شهرستان تاکنون چندین نشست برگزار شده‌است و اعضای کمیته‌ها  مشخص و سیستم و تجهیزات الکترونیکی به روز و راه‌اندازی شده‌است.

نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند ماه امسال، شورای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین به‌مدت یک هفته در فرمانداری‌ها و انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت به‌مدت پنج روز در ستاد انتخابات کشور انجام می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر