جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پیش بینی هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با پیش‌بینی ناپایداری جوی و دریایی در استان، گفت: دمای هوا در برخی نقاط استان بوشهر به طور نسبی افزایش می‌یابد...
کد خبر: ۸۵۰۶۸
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با پیش‌بینی ناپایداری جوی و دریایی در استان، گفت: دمای هوا در برخی نقاط استان بوشهر به طور نسبی افزایش می‌یابد.

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز دوشنبه و فردا سه شنبه شرایط جوی نسبتاً آرامی بر استان حاکم است و همچنین دمای هوا در برخی نقاط به طور نسبی افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: از روز چهارشنبه به تدریج با ورود امواج ناپایدار جوی ناپایداری‌های جوی و دریایی افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: روز چهارشنبه سواحل مرکزی و جنوبی استان و عصر پنج شنبه تا عصر جمعه سواحل شمالی و مرکزی استان به سبب وزش باد نسبتاً شدید و گاهی شدید به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با وزش باد ملایم، غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد امروز غالباً شمال غربی تا غربی و فردا متغیر با سرعت ۸ تا ۲۶ گاهی ۳۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج در شمال و مرکز خلیج فارس ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر، در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و به تدریج از امشب ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر