پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از هشتادمین اهدای عضو در این استان خبر داد و گفت: جوان ۳۵ ساله با اهدای ۳ عضو خود به زندگی ۳ نفر جان دوباره بخشید...
کد خبر: ۸۵۱۲۳
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از هشتادمین اهدای عضو در این استان خبر داد و گفت: جوان ۳۵ ساله با اهدای ۳ عضو خود به زندگی ۳ نفر جان دوباره بخشید.

به گزارش فکرشهر، علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ایثار خانواده محمدامین پارسایی باعث شد سحرگاه امروز در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر سه عضو بیمار جهت نجات جان بیماران نیازمند به عضو به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز فرستاده شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام چهاردهمین اهدا عضو در سال جاری در استان است، تصریح کرد: چهاردهمین ایثار ماندگار در شام شهادت امام موسی کاظم (ع) و در شرایط سخت کرونایی با رضایت خانواده ایثارگر محمدامین پارسایی از استان فارس که به علت انسداد کاروتید دچار سکته مغزی و به دنبال آن مرگ مغزی در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان شده بود، انجام شد.

رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: سه عضو شامل دو کلیه و کبد به بیمارستان شیراز ارسال شد.

باقری تصریح کرد: این چهاردهمین ایثار ماندگار در سال جاری و هشتادمین برداشت عضو در استان تاکنون است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر