پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۱۳۸
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سه کارخانه‌ سیمان این استان مکلف به تحویل روزانه ۶ هزار و ۶۰۰ تن سیمان به پروژه‌‏های عمرانی و بخش‏‌های مردمی در استان شدند.

به گزارش فکرشهر، رضا جمالی روز سه ‎شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با وجود اینکه صادرات سیمان در استان ممنوعیت و محدودیت قانونی ندارد به لحاظ اشکال در تامین سیمان با پیگیری استاندار بوشهر و سایر دستگاه‌‏های مرتبط، صادرات سیمان با محدودیت جدی مواجه شد و این محدودیت تا زمان تعادل بازار سیمان  این استان ادامه می‎‌یابد.

وی بیان کرد: همچنین تکلیف شد چنانچه هر کدام از کارخانه‌‎های سیمان استان بوشهر روزانه مازاد بر میزان تعیین شده برای آنها و در مجموع ۶ هزار و ۶۰۰ تن تولید داشته باشند، می‌توانند میزان مازاد را صادر کنند.

جمالی ادامه داد: از ابتدا هفته جاری هر کدام از کارخانه‎‌های سیمان دشتی و دشتستان استان بوشهر مکلف به تولید ۲ هزار و ۵۰۰ تن و کنگان یکهزار و ۶۰۰ تن سیمان و تحویل به بازار این استان شده‌اند.

وی در ارتباط با برخوردهای قانونی صورت گرفته با متخلفان چرخه توزیع سیمان در استان بوشهر اظهارداشت: تاکنون در این زمینه با تشکیل ۱۰۰ پرونده، متخلفان در مجموع ۱۰ میلیارد ریال جریمه شده‌اند.

جمالی یادآورشد: در مقطعی ۳۰ عامل توزیع سیمان به دلیل توزیع خارج از شبکه و گران‌فروشی، تامین سهمیه سیمان آنها از کارخانه‏‌های استان بوشهر قطع شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر