جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۱۵۸
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هفت هزار تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیمراد کرمی عصر سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تأمین نیازهای دانش‌آموزان استان بوشهر به تبلت اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۰ هزار دانش آموز فاقد تبلت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: حدود هفت هزار تبلت با همراهی آموزش و پرورش، کمیته امداد و برخی از خیرین و دیگر دستگاه‌ها تأمین و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ابلاغ وزارت آموزش و پرورش برای ایجاد هفت کلاس تربیت بدنی در هفت مدرسه ابتدایی دخترانه استان بیان کرد: تاکنون چهار کلاس تربیت‌بدنی در بوشهر، بردخون، دلوار و جم راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها باید بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ متر مربع باشند، اضافه کرد: تقویت قوای جسمانی، چابکی و چالاکی دانش آموزان از مهمترین اهداف راه‌اندازی کلاس‌های تربیت بدنی است.

کرمی از توسعه مدارس وابسته به ارگان‌های دولتی خبر داد و افزود: راه اندازی هنرستان موسیقی زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مصوب شده است.

وی از افزایش ۰.۴۶ درصدی میانگین نمره‌های امتحان نهایی دانش آموزان استان بوشهر در مقایسه با کشور خبر داد و اضافه کرد: میانگین رشد در کشور، ۰.۰۷ نمره بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استان بوشهر در آزمون کنکور سراسری بدون احتساب سوابق تحصیلی دانش آموزان با شش رتبه ارتقا، از رتبه ۲۵ به رتبه ۱۹ کشور رسیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر