جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع):
کد خبر: ۸۵۲۱۹
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر در روز راهیان نور در یادمان شلمچه گفت: اردوی راهیان نور که در چند سال اخیر الحمدالله مرتب برگزار می شود منشاء بسیاری از برکات شده است و از این بابت خداوند متعال را شاکر هستیم اما متاسفانه امسال به علت شیوع ویروس منحوس کرونا اردوهای راهیان نور برگزار نخواهد شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، سردار یدالله کشاورز افزود: یادمان شلمچه و مناطقی که شما زائران سفر می کنید مناطق پر از رشادت ها، شهادت ها و خاطره هاست و ان شاالله بتوانیم در این سفر توشعه معنوی مناسبی را اندوخته سازیم.

وی ادامه داد: خداوند متعال، نعمت های بیشماری را به ما اعطاء کرده است که یکی از این نعمت ها، سرزمین ما و به خصوص سرزمین خوزستان و منطقه غرب کشور است که حوادث تاریخی عجیبی را در سی و اندی سال پیش در بر داشته و برماست که از این فرصت ها به نحو احسن استفاده کنیم.

کشاورز افزود: همه این مسائل دوران جنگ و دفاع مقدس اتفاقات ویژه ای بود که ما را وادار می کند به مسائل دفاع مقدس یک نگاه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: همه زائرانی که به این مناطق اعزام می شوند به دنبال مفهوم «ما می توانیم» باشند و این را در گوشه گوشه های مناطقی که سفر می کنند جستجو کنند و این نیاز امروز ما است که با تأسی از دوران دفاع مقدس و امید به خدا شعار ما می توانیم را درک کنیم.

کشاورز ادامه داد: جنگ، چهره های گوناگونی دارد و به نظرم چهره واقعی و اصلی آن را کم دیده ایم و به ما نشان داده اند و در این زمینه ما باید بیشتر تلاش کنیم و اگر به جنگ بخواهیم مثل هر پدیده دیگر جامع نگاه کنیم، علاوه بر جنبه عاطفی آن مثل احساسات و حس علاقه ای که به وطن و اسلام و در بین رزمندگان وجود داشت و در حد اعلاء آن هم بود باید به چهره و جنبه دیگر جنگ نیز نگاه کنیم و آن چهره چهره «ما می توانیم» بود، چرا که ما می توانیم در یک جهانی بی پناه و ناامید و یأس به جهانی قدرتمند به همراه امیدواری به آینده ای که خودمان آن را با شعار ما می توانیم، ساخته بودیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر