پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش خفیف باران در سطح استان خبر داد و گفت: سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می یابد...
کد خبر: ۸۵۲۵۲
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بارش خفیف باران در سطح استان خبر داد و گفت: سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده افزایش سرعت وزش باد از اواخر وقت امروز و تداوم آن تا اوایل روز یکشنبه هفته آینده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود اضافه کرد: طی ساعاتی از روز جمعه تا اوایل وقت شنبه احتمال وقوع بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی از اواخر وقت وزش باد گاهی گردوخاک، در برخی ساعات افزایش ابر و فردا در پاره‌ای از مناطق مه صبحگاهی، احتمال بارش خفیف باران در برخی نقاط پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد به تدریج جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و از اواخر شب ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی گفت: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر از فردا به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر