سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۲۶۷
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش بینی کرد: خلیج فارس به سبب وزش باد‌های شدید جنوبی و شمالی مواج و طوفانی است.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز به سبب وزش باد شدید جنوب شرقی و از اواخر وقت تا فردا شب به سبب وزش باد شدید شمال غربی دریا مواج و طوفانی است.

وی افزود: در این مدت وقوع گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و گاهی کاهش دید افقی در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: در ساعاتی از وقت امروز تا صبح فردا وقوع رگبار‌های پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی و دریایی استان تا فردا گفت: آسمان نیمه ابری تا ابری، همراه با وزش باد شدید و گردوخاک و در برخی نقاط رگبار پراکنده باران، گاهی رعدوبرق و از اواخر وقت به‌تدریج کاهش ابر خواهد بود.

راستگو ادامه داد: جهت وزش باد جنوب شرقی تا شمال شرقی و از عصر به‌تدریج شمال غربی با سرعت ۲۰ تا ۵۰ گاهی بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت و فردا در مناطق شمالی و مرکزی استان ۱۲ تا ۳۶ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: ارتفاع موج دریا ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتی متر گاهی بیش از ۳ متر و فردا در قسمت‌های شمالی خلیج‌فارس ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی متر خواهد بود.

معاون پیش بینی هواشناسی استان گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۱۹ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۲۰، جزر دوم ساعت ۱۳:۴۰ و مد دوم ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر