جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: بر اساس قانون یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر انتخابا ت شوراهای اسلامی است که از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود در همه مراحل نظارت بر انتخابات شورا با  روحیه انقلابی، نظارت درست و صحیح  داشته باشند...
کد خبر: ۸۵۲۹۶
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: بر اساس قانون یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر انتخابا ت شوراهای اسلامی است که از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود در همه مراحل نظارت بر انتخابات شورا با  روحیه انقلابی، نظارت درست و صحیح  داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه افزود: اتفاق‌های تلخی که در برخی از شوراها رخ داده موجب شده انتظار مردم از هیات‌های نظارت افزایش یابد در همین راستا هیات‌های نظارت باید بدانند تائید و رد داوطلبان از سوی آنها بسیار سرنوشت ساز است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری گفت: رسیدگی به معیشت مردم و جلوگیری از گرانی‌های افسارگسیخته همواره مورد تاکید رهبر انقلاب بوده و هست  و مسئولان باید نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدام کنند.

مصلح اضافه کرد: عده ای محدود به صورت مغرضانه یا جاهلانه تلاش دارند چهره ای منفی و زشت از شهر برازجان جلوه دهند و مسائلی از قبیل بی حجابی، ولنگاری و سگ نگهدرای که زیبنده شهر و مردمان متدین این منطقه نیست را تبلیغ کنند.

وی بیان کرد: از دادستانی و نیروی نتظامی درخواست می‌شود جلوی این هتاکی‌ها و هنجارشکنی‌ها را بگیرند و اجازه ندهند عده ای جاهل یا مزدور با بد حجابی، دوچرخه سواری مختلط و گرداندن سگ در خیابان‌های شهر آبرو و حیثیت این شهر شهید پرور را ببرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر