چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۴۴۸
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از طوفانی شدن خلیج فارس خبر داد و گفت: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دمای هوا در استان بوشهر بین چهار تا هفت درجه افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از بعدازظهر سه شنبه تا روز پنجشنبه در برخی از ساعات به سبب افزایش نسبی سرعت وزش بادهای جنوبی بر روی خلیج فارس، ارتفاع موج به تناوب در برخی سواحل استان و فراساحل افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بر روی مناطقی از دریا و استان، با افزایش ابر گاهی بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دمای هوا نیز در سطح استان بوشهر بین چهار تا هفت درجه افزایش می‌یابد.

وی از افزایش ارتفاع موج دریا گاهی تا ۱.۵ متر و اختلال موقت در ترددهای دریایی شناورهای کوچک خبر داد و اضافه کرد: بارش خفیف و پراکنده باران و گاهی رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.

مساعدی تاکید کرد: توصیه می‌شود طی این مدت دریانوردان و کشاورزان تمهیدات و آمادگی لازم را در مواجهه با خطرات احتمالی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر