پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش «فکرشهر»، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان با اعلام این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه امروز ـ ۲۵ اسفندماه ـ حادثه سوختگی در اثر استفاده از ترقه دست ساز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهر ستان اعلام شد...
کد خبر: ۸۵۴۶۷
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: اولین حادثه چهارشنبه سوری در دشتستان، ۵ مصدوم بر جای گذاشت. 

به گزارش «فکرشهر»، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان با اعلام این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه امروز ـ ۲۵ اسفندماه ـ حادثه سوختگی در اثر استفاده از ترقه دست ساز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهر ستان اعلام شد.

حمیدرضا شبانکاره ادامه داد: این اتفاق در بخش شبانکاره رخ داد و مصدومین به درمانگاه شبانکاره منتقل شده بودند که دو نفر از آن ها توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شبانکاره و سه نفر دیگر با  آمبولانس مراکز جامع سلامت شبانکاره و آب پخش به بیمارستان سوختگی امیرالمومنین گناوه منتقل شدند. 

وی ادامه داد: میانگین سنی حادثه‌دیدگان، ۱۵ تا ۱۸ سال است و حال دو نفر از مصدومین وخیم گزارش شده است چرا که دارای سوختگی شدید بودند.

شبانکاره با بیان این که این حادثه، «در اثر استفاده از ترقه های دست ساز به وجود آمده است»، گفت: در ساعات منتهی به شب چهارشنبه سوری از همشهریان عزیز تقاضا داریم از استفاده و حمل هرگونه ترقه خصوصاً ترقه های دست ساز خودداری نمایند تا شاهد بروز همچنین حوادث تلخی در سطح شهرستان نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر