شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۴۷۰
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: معاون اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان بوشهر شعب ویژه رسیدگی به جرایم تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر فعال شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، الماس گشتاسبی در نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر بیان کرد: قبل از آغاز فعالیت انتخابات در استان بوشهر، با هدف پیشگیری از جرایم و ارتقا آگاهی‌های عمومی در راستای رعایت قانون، اقدامات لازم به صورت هماهنگ انجام شده است.
 
وی افزود: در همین زمینه شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان فعال شده است.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان بوشهر با تاکید بر رعایت قانون در عرصه مراحل مختلف انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: توصیه می‌شود داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی ضمن رعایت قانون در همه مراحل انتخابات، الزامات قانونی در حوزه ثبت‌نام و تبلیغات را مورد توجه قرار دهند.
 
وی با تاکید بر توجه هواداران کاندیدا‌های انتخاباتی به رعایت قانون افزود: حفظ حرمت‌ها و جلوگیری از سوء‌استفاده از خدمات نظام به نفع کاندیدا‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا  توجه به مفاد قانون الزامی است.
 
گشتاسبی ارتقا آگاهی‌های عمومی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مقررات قانونی در تبلیغات باید رعایت شود و در بیان صلاحیت‌ها و قابلیت‌ها از سیاه نمایی و تهمت به‌جد، اجتناب شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر