شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از شناسایی پنج مورد ابتلا به ویروس جهش‌یافته جدید در این استان خبر داد...
کد خبر: ۸۵۴۹۲
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از شناسایی پنج مورد ابتلا به ویروس جهش‌یافته جدید در این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار داشت: از پنج مورد مبتلای ویروس جهش‌یافته جدید شناسایی‌شده، دو مورد آنها در شهرستان عسلویه، دو مورد در شهرستان دشتی و یک مورد در شهرستان بوشهر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: متأسفانه از پنج مورد مبتلای ویروس جهش‌یافته جدید شناسایی‌شده تاکنون سه مورد آنها فوت کرده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تاکنون ۱۲ مورد مبتلای جدید به ویروس جهش‌یافته در استان بوشهر شناسایی‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رنگ‌بندی جدید شهرستان‌ها و نارنجی شدن سه شهرستان گناوه، دیلم و کنگان و زرد شدن هفت شهرستان دیگر استان بوشهر باید محدودیت‌ها شدیدتر و رعایت موارد بهداشتی بیشتر از قبل گردد.

کشمیری تصریح کرد: با توجه به قدرت انتشار سریع سوش جدید ویروس کرونا که این قدرت انتشار ۷۰ درصد بیشتر از گونه قبلی است، باید در شرایط حساس اپیدمی بیماری کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با توجه به هم‌جواری استان بوشهر با استان‌هایی که در شرایط قرمز قرار دارند و در پیش رو داشتن تعطیلات نوروزی، این افزایش می‌تواند برای استان زنگ خطری باشد.

کشمیری بیان کرد: برای جلوگیری از وقوع موج چهارم کرونا از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم که تعطیلات عید به سفر نروند و با در خانه ماندن همراه با کادر بهداشت و درمان گامی برای مبارزه با این ویروس منحوس بردارند.

وی افزود: با توجه به فصل و آب و هوای مناسب استان بوشهر در این شرایط سخت کرونایی از آحاد هم استانی‌های مهمان‌نواز خواهشمندم که تا پایان اپیدمی نه به سفر رفته و نه میزبان مسافرهایی از شهرستان‌های دیگر بوده تا با کمک هم و با یاری خدا این روزهای سخت به پایان برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر