شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۴۹۵
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: نیروهای سپاه با تاسی از مکتب امام حسین (ع) با تمام توان از ارزش‌های انقلاب اسلامی محافظت می‌کند.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، روز سه شنبه به نقل از سردار علی رزمجو در آئین تکریم و معارفه معاونان هماهنگی این سپاه افزود: حضور در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ویژگی‌های آن منتصب به مکتب سیدالشهداء (ع) است افتخار بزرگی به شمار می‌رود و منصب پاسداری با ویژگی‌های امام حسین (ع) عجین است.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، سالروز میلاد امام حسین (ع) را به عنوان روز پاسدار نام‌گذاری کردند به همین دلیل لازم است همه پاسداران تلاش کنند خصوصیات وابسته به امام حسین (ع) را برای خود حفظ کنند.

رزمجو شاخصه اصلی نگهداری این افتخار بزرگ را حفظ معنویت، اخلاص، ایثار، فداکاری، اعتقاد، بصیرت انقلابی، ولایت‌مداری و سلحشوری عنوان کرد که لازم است پاسداران انقلاب اسلامی همه این موارد را زنده نگه دارند.

وی افزود: پاسداران در ۴۲ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، با تأسی از نهضت عاشورا در خاک‌ریزها مختلف با دشمن جنگیده و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

رزمجور ادامه داد: مسئولیت در سپاه بار سنگینی است که بر دوش انسان‌های مؤمن و پرهیزگار قرار می‌گیرد و پذیرفتن مسئولیت در این نهاد فرصتی برای خدمت، تعالی و شکوفایی استعدادها برای اجرای مأموریت دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و انجام وظیفه بر اساس رسالت پاسداری است.

در این آئین سرهنگ علی غضنفری بعنوان معاون جدید هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر معرفی و از خدمات سرهنگ سهراب انبارکی تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر