جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 115 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند...
کد خبر: ۸۵۵۰۵
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 115 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش «فکرشهر»، سعید کشمیری اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 30 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 14 مورد از بستری بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد 6 مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون 13 مورد در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 5 مورد از آنها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 21 هزار و 349 نفر بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا 26 اسفند ماه 901 مورد رسیده است که از این تعداد 881 نفر مورد مثبت قطعی و 20 نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

دکتر سعید کشمیری بیان داشت: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد است.

وی افزود: در این شرایط ویژه باید از سفر به استان‌های پرخطر پرهیز نموده و لازم است برای کنترل اپیدمی در حال حاضر میزبان شهروندان این استان‌ها نباشیم.

آخرین آمار کرونا در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

به گزارش انتخاب؛ دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۳۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۸۹ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۶۳ هزار و ۳۱۳ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

به گفته لاری، خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۰۶ هزار و ۳۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

لاری گفت: سه هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزد: همچنین تا کنون ۱۱ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۵۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۹ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۹۵ شهرستان زرد و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر