پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: شمار مصدومان برگزاری آئین چهارشنبه سوری از روز گذشته تا صبح امروز (چهارشنبه) در این استان ۱۱ نفر اعلام شده است...
کد خبر: ۸۵۵۳۷
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: شمار مصدومان چهارشنبه سوری از روز گذشته تا صبح امروز (چهارشنبه) در این استان ۱۱ نفر اعلام شده است.

به گزارش فکرشهر، عبدالرحیم دادجو روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ۲ مورد از سوختگی‌های ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در استان بوشهر درجه یک و ۹ نفر درجه ۲ بودند که از شمار این مصدومان در زمان حاضر یک نفر بستری و مابقی مرخص شده اند.

وی بیان کرد: چهار نفر از مصدومان حوادث ناشی از چهارشنبه سوری در استان بوشهر بالای ۲۰سال، یک نفر زیر ۱۰ سال و مابقی زیر ۲۰ سال گزارش شده است.

دادجو ادامه داد: براساس گزارش‌های رسیده یک نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در استان بوشهر از ناحیه سر و گردن، یک نفر قفسه سینه و مابقی از ناحیه دست دچار مصدومیت شده اند.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: تعداد حادثه دیدگان چهارشنبه سوری امسال نسبت سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: بر اساس آمارها از اول اسفند تاکنون تعداد کل حادثه دیدگان ناشی از ترقه و مواد آتش زا در استان بوشهر ۱۷ نفر اعلام شده است که از این تعداد ۶ نفر بستری و ۱۱ نفر ترخیص شده اند.

دادجو یادآور شد: حوادث مربوط به چهارشنبه سوری در استان بوشهر هیچ فوتی و یا قطع عضو در پی نداشته است.

 پارسال در آئین چهارشنبه سوری پنج نفر در استان بوشهر دچار حادثه شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر