شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۵۸۳
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با پیگیرهای صورت گرفته و استقرار بازرسان مقیم این سازمان در کشتارگاه‌‎ها و نظارت بر چرخه تامین و توزیع قیمت مرغ در این استان کاهشی شد.

به گزارش فکرشهر، رضا جمالی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: با تشدید بازرسی‌‏ها با هرگونه افزایش غیر منطقی قیمت مرغ و تخلف گرانفروشی به طور جدی برخورد به عمل خواهد آمد.

وی بیان کرد: برای روزهای تعطیلات عید نیز مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح واحدهای منتخب توزیع خواهد شد که این توزیع در تعادل بخشی به بازار مرغ استان بوشهر کمک شایانی خواهد کرد.

جمالی یادآورشد: در این راستا عاملان معرفی شده در حال جذب، حمل و توزیع مرغ منجمد در سطح استان هستند.

وی افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، طرح ویژه نظارت بر بازار پایان سال در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری دستگاه‌های مسئول شامل تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف ،دانشگاه علوم پزشکی  و اداره کل غله  از ۱۵ بهمن ماه در استان آغاز شده و تا ۱۵ فرودین سال جدید ادامه دارد.

جمالی گفت: در ایام تعطیلات شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی نظیر کم‌فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، احتکار و غیره مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ واحد ستاد خبری سازمان صمت  یا سامانه الکترونیکی www.۱۲۴.ir گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر