چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۶۱۲
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: نفرات برتر سومین جشنواره تئاتر شهرستانی مونولوگ دیلم روز پنجشنبه در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر معرفی و از آنان تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، براساس رای هیات داوران این جشنواره در بخش‌های نویسندگی و کارگرانی، بازیگری زن، بازیگری اول و دوم و سوم مرد به ترتیب حیدر ذاکری نویسنده و کارگردان نمایش "هیچ "، حوری بشیری برای بازی در "من هزار و یک شب زنده مانده‌ام"،  رضا حمزه نمایش "پانزده سال آینده "، حیدر ذاکری بازیگر نمایش هیچ، بازیگری سوم مرد عباسعلی معتمدی در نمایش "چشمه" و طراحی  صحنه روح الله خدامی برای نمایش پانزده سال آینده به عنوان برتر شناخته شدند.

هیات داوران این جشنواره متشکل از حبیب خدامی، قمر غلامیان و سوسن حیاتی بودند.

از همه برگزیدگان جشنواره با حضور مسئول انجمن نمایش استان بوشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و مسئول انجمن نمایش شهرستان  با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم در این آیین گفت: اجرای این جشنواره فرصتی مناسب و ارزشمند برای زنده نگه داشتن فعالیت مجدد هنر تئاتر شهرستان دیلم  است.

زهره محنایی افزود: بیشتر فعالیت‌های فرهنگی امسال در سطح این شهرستان با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، به‌صورت مجازی برای علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف هنری اجرا و از همه  ظرفیت هنرمندان در این زمینه استفاده شد که  پیامدهای فرهنگی هنری خوبی را درپی داشت.

وی گفت:  هنر نمایش در شهرستان دیلم از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار است که این نشان از همدلی و همکاری همه جانبه هنرمندان این رشته هنری با یکدیگر است تا همیشه شاهد رشد و شکوفایی همه رشته های هنری  باشیم.

این جشنواره به همت انجمن نمایش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیلم و با همکاری همه جانبه هنرمندان عرصه نمایش به مدت سه روز در پلاتو مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) این شهرستان  با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر