پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۶۵۹
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۶

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم تسریع و تسهیل در صدور مجوزهای حوزه کشاورزی استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، مهرداد ستوده بعد از ظهر جمعه در نشست با شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه کشاورزی است که باید همکاری لازم با کشاورزان و فعالان این حوزه انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن اعلام حمایت همه جانبه از برنامه‌های سازنده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، تسریع و تسهیل در صدور مجوزها، نوآوری و علمی کردن تولید را لازمه توسعه هر چه بیشتر استان دانست.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر، عضویت قریب به دو هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموختگان مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و… در سازمان نظام مهندسی را از ظرفیت‌های استان دانست.

ضرغام حیدریه گفت: برنامه محوری، جدیت و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی می‌تواند زمینه مناسب جهت حضور مؤثر و نقش آفرینی کارشناسان و متخصصان در عرصه تولید را فراهم می‌سازد.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان به منظور افزایش ضریب نفوذ دانش و مهندسی کردن فرآیندهای تولیدی، کارشناسان آموزش دیده را در مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی نظام‌مند کرده و آمادگی لازم جهت مشاوره و ارائه خدمات در این راستا را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر