چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۶۷۰
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: خطیبان نماز جمعه شهرهای مراکز شهرستان های استان بوشهر بر حضور پرشور در انتخابات، رفع مشکلات کمبود سیمان در استان، مدیریت سفرهای نوروزی، کمک به رفع مشکلات معیشتی نیازمندان و حل مشکلات جوانان تاکید کردند.

امام جمعه بندر دیر:
مشکلات کمبود سیمان در استان بوشهر رفع شود

امام جمعه بندر دیر گفت: مشکلات کمبود سیمان در استان بوشهر رفع شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر، با تبریک روز ملی شدن صنعت نفت ایران، گفت: به کوری چشم دشمنان بعد از پیروزی انقلاب هم ما روی پای خود ایستادیم و در همه عرصه‌ها افتخارات زیادی کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، ابراز کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا یک مجلس کوچک و نقش آفرین است و از طرفی موضع گیری ها و تدابیر رئیس جمهور نقش کننده‌ای در سرنوشت مردم و مملکت دارد.

حسینی با بیان اینکه امروز ملت ایران از مشکلات اقتصادی رنج می‌برد، افزود: گرچه رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند اگر بشود رفع تحریم کرد یک ساعت نباید تأخیر شود اما اصل تاکید ایشان روی خنثی کردن و بی اثر تحریم‌ها است که اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی علاج آن است.

وی تاکید کرد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مردی مردانه می‌خواهد که انقلابی و با روحیه جهادی به میدان بیاید و چشم به بیرون ندوزد و این در انتخابات آینده با حضور پرشور و انتخاب درست محقق می‌شود.

خطیب جمعه بندر دیر با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، بیان کرد: امروز چشم امید رهبر انقلاب به جوانان است و باید به این عزیزان بیشتر بها داده شود.

وی با بیان اینکه سال ۹۹ را باید به عنوان سال کرونا بشناسیم، عنوان کرد: در کنار تنگناهای کرونا شاهد جلوه‌های زیبای ایثار و همدلی ملت بودیم.

حسینی افزود: علاوه بر خسارات وارده از ناحیه تعطیلی کسب و کار و محدودسازی آنها، متأسفانه به علت ضعف مدیریت مسئولان مردم در بازار بورس و سرمایه متضرر شدند.

وی اضافه کرد: با وجود تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مسئولان، متأسفانه مردم برای گرفتن دو تا مرغ مجبور به ایستادن در صف‌های طولانی هستند که برای کشور ما چیز مناسب و زیبایی نیست.

امام جمعه بندر دیر، سال ۹۹ را سال اوج گیری تحریم‌ها دانست و گفت: دشمن از این طریق به دنبال آشوب‌های اجتماعی و قرار دادن مردم رو به روی نظام اسلامی بود که با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و هوشیاری ملت و مقاومت ملی ایرانیان این نقشه دشمن خنثی شد.

حسینی درباره کمبود سیمان در استان بوشهر گفت: ما چند کارخانه سیمان در استان داریم، چرا مسئولان استان به فکر نیستند و مدیریت نمی‌کنند؛ اینکه دیگر از خارج وارد نمی‌کنیم.

امام جمعه دلوار:
علاج مشکلات کشور روی کار آمدن دولتی کارآمد با تفکر انقلابی است

 امام جمعه دلوار گفت: علاج مشکلات کشور روی کار آمدن دولتی کارآمد با تفکر انقلابی است.

حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز دلوار مدیریت منفعلانه مسئولان اجرایی کشور، برنامه‌ریزی‌های مبهم در بازار بورس و سرمایه، اجرای سیاست‌های غلط در بازار ارز و طلا، نظارت ناقص و ناهماهنگ در تنظیم بازار، عدم نظارت در صادرات و واردات هدفمند، عدم مقابله با پدیده شوم دلالی‌گری در بازار، و گره‌زدن اقتصاد کشور به برجام و دل بستن به وعده‌های پوچ آمریکا و اروپا، را از عوامل آشفتگی و درهم ریختگی معیشت مردم و اقتصاد کشور در سال ۹۹ برشمرد.

امام جمعه دلوار با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ افزود: این انتخابات هم برای مردم و نظام اسلامی و از آن طرف برای غربی‌ها بسیار مهم جوایز اهمیت است.

حجت الاسلام زاهد دوست تاکید کرد: از نگاه تحلیل‌گران، ایران اسلامی امروز از سه مؤلفه مهم قدرت یعنی فن‌آوری هسته‌ای، قدرت موشکی، عُمق استراتژیک برخوردار است و آنچه این پازل اقتدار را تکمیل خواهد کرد، «اقتصاد قوی و کار آمد» است.

خطیب جمعه دلوار خاطر نشان کرد: تنها چالشی که امروز ایران اسلامی با آن مواجهه است، موضوع تحریم‌ها و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است که علاج آن هم روی کار آمدن دولتی کارآمد و با تفکر انقلابی است.

حجت الاسلام زاهد دوست تاکید کرد: غربی‌ها خوب می‌دانند آنچه می‌تواند این پازل چهارم اقتدار یعنی اقتصاد قوی را تکمیل کند، روی کار آمدن دولتی انقلابی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، «دولت حزب‌اللهی» است.

امام جمعه دلوار با بیان اینکه روی کار آمدن دولت انقلابی، برای غربی‌ها فوق‌العاده هراس‌انگیز است تاکید کرد: به نظر بنده تکلیف ملی و دینی همه ما این است که همه دوستداران ایران و نظام اسلامی در این دوره علاوه بر تلاش برای مشارکت حداکثری، برای روی کار آمدن دولتی با تفکر انقلابی همت و تلاش کنند و زمینه تحقق آن را فراهم‌کنند چرا که زمان میدان داری تفکر غیر انقلابی و التماسی و تفکر غرب زده و تفکر اشرافی گری به سر آمده و مردم همه گرفتاری‌ها و مشکلات خود را ناشی از سو مدیریت این تفکر غیر انقلابی می‌دانند و تفکر انقلابی منجی اقتصاد کشور و گرفتاری‌های مردم خواهد بود.

امام جمعه اهرم مطرح کرد؛
انتقاد از برخی ادارات تنگستان در برخورد با ارباب رجوع

امام جمعه اهرم گفت: بعضی ادارات در برخورد با ارباب رجوع اخلاق خدمتی را رعایت نکردند.

حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم گفت: در همه انتخابات‌ها از شورای شهر گرفته تا خبرگان رهبری به کسانی میدان داده شود که مبنای جریان تفکری تشییع را در عمل، رفتار و گفتار آنها کرده داشته باشد.

وی یاد آور شد: علاج همه مشکل خرد و کلان جامعه و کشور به دست کسانی حل خواهد شد که این تفکر جوان مؤمن حزب الهی را داشته و در این مسیر باشند.

امام جمعه اهرم یادآور شد: مسئولین از همه توان و ظرفیت‌های خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند. بعضی ادارات در برخورد با ارباب رجوع اخلاق خدمتی را رعایت نکردند که وظیفه دارند نسبت به تکریم مردم حتماً این حدود و خطوط را رعایت کنند و باید بدانند مردم ولی نعمت این انقلاب هستند و خدمت نکردن به مردم خیانت به این انقلاب است.

امام جمعه عسلویه:
ایران بهترین نیروهای مسلح را در جهان دارد

امام جمعه عسلویه گفت: ایران بهترین و برترین نیروهای مسلح در جهان را دارد.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه عنوان داشت: مردم سالاری با حرف نمی‌شود، مردم سالاری با حضور و اراده مردم و ارتباط مستقیم با تحولات کشور صورت می‌گیرد. مردم نقش اساسی دارند و حضور مردم سرنوشت ساز و خیلی مهم است

وی ادامه داد: انتخابات با سرنوشت مردم سر کار دارد. باید حضور پیدا کنیم و سرنوشت خود را تعیین کنیم کسی به جای او تصمیم نگیرد. انتخابات کشور ما نقش آفرین است. دوربین‌ها در دنیا آن‌را رصد و ارزیابی می‌کنند و دوست و دشمن نگاه می‌کنند دوستان را شاد و دشمنان را مأیوس کنیم.

هاشمی نژاد میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان را هم تبریک گفت و بیان کرد: بهترین درس زندگی برای جوانان درس ولایت پذیری علی اکبر است. درس جانبازی در راه قرآن و اسلام است.

هاشمی نژاد اضافه کرد: همه نیروهای مسلح ما در عرصه‌های مختلف حافظ نظام و انقلاب و مردم هستند. بهترین و برترین نیروهای مسلح در سراسر جهان در ایران اسلامی است که از هر حیث ممتاز هستند و کم نظیر و بی نظیر هستند. هرکدام از نیروهای مسلح اعم از ارتش سپاه و نیروی انتظامی در زیر چتر ولایت قرار گرفته‌اند و تحت فرمان ولی فقیه هستند منویات رهبری را مو به مو اجرا می‌کنند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر